Aller au contenu

TMG Industrial Support Center

Mise à jour de l'expédition d'une commande

Mise à jour de l'expédition d'une commande

Si vous avez besoin de mettre à jour votre expédition, veuillez contacter votre vendeur directement ou pour les commandes en ligne, veuillez contacter notre équipe de réussite client au 1 (877) 761-2819 ou à cs@tmgindustrial.com. Nous contacterons le coursier pour mettre à jour toute demande raisonnable.

Si vous devez effectuer un changement ou un hébergement, le transporteur vous contactera 24 heures avant l'arrivée pour planifier votre rendez-vous à la réception. Vous pouvez également apporter des modifications avec eux et ils doivent répondre aux demandes raisonnables.

Need More Help? Contact Us Now!
01
In-Store Pickup orders are ready by appointment only, 24 hours after payment has been received
02
Credit card owner must be on site with ID and credit card used to place the order
03
If the order is arranged for a third party pickup (a freight company, family members or friends), the order must be paid through EFT (electronic fund transfer).
CALL TO ORDER
Hours: Mon-Fri 9AM-4PM local time
In-Store Pickup orders must be picked up within 5 business days, after which the discount price is voided.

Warehouse Pick-up Price Promo



Only to in-person self-pickup at our Warehouses in Richmond, Montreal and Mississauga

This offer is not applicable with any other promotions or for online orders, and is limited to one item per person only.

Please note that prices are subject to change.
VIEW ALL DEALS
Hours: Mon-Fri 9AM-4PM local time
Liquid error (layout/theme line 188): Could not find asset snippets/cyber-monday-popup.liquid