Aller au contenu

TMG Industrial Support Center

Reçu le mauvais article

Reçu le mauvais article

Si vous avez reçu le mauvais article, veuillez prendre des photos de l'appareil et refuser la livraison ou le renvoyer à l'expéditeur. Une fois que l'article est retourné à notre entrepôt, nous pouvons vous expédier un article de remplacement ou retourner votre paiement. Veuillez informer notre équipe si vous avez refusé la livraison afin que nous puissions nous attendre à son retour. Vous pouvez informer votre vendeur directement par téléphone ou par e-mail. Nous sommes joignables au 1 (877) 761-2819 ou cs@tmgindustrial.com

Need More Help? Contact Us Now!
01
In-Store Pickup orders are ready by appointment only, 24 hours after payment has been received
02
Credit card owner must be on site with ID and credit card used to place the order
03
If the order is arranged for a third party pickup (a freight company, family members or friends), the order must be paid through EFT (electronic fund transfer).
CALL TO ORDER
Hours: Mon-Fri 9AM-4PM local time
In-Store Pickup orders must be picked up within 5 business days, after which the discount price is voided.

Warehouse Pick-up Price Promo



Only to in-person self-pickup at our Warehouses in Richmond, Montreal and Mississauga

This offer is not applicable with any other promotions or for online orders, and is limited to one item per person only.

Please note that prices are subject to change.
VIEW ALL DEALS
Hours: Mon-Fri 9AM-4PM local time
Liquid error (layout/theme line 188): Could not find asset snippets/cyber-monday-popup.liquid